Доброго дня, а як бути в такій ситуації - підприємство у минулому році тільки було зареєстроване і було усього дві закупівлі від не платників ПДВ і товар був проданий. Також був отриманий ПДВ від отримання оренди приміщення і є не використаний ліміт ПДВ. На самому рахунку адміністрування коштів не має. Підприємство не працює зовсім. Хочемо анулювати реєстрацію ПДВ, як правильно оформити останню декларацію перед анулюванням. Дякую.
Шановні читачі!
Це ще не закон, а тільки законопроєкт. В якому вигляді буде його прийнято та на кого поширюватися, а на кого - ні, дізнаємося тільки після його прийняття
Звіт про цільове використання товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, подається щокварталу до 20 числа наступного місяця до податкового органу за місцем податкової адреси та митного органу за місцезнаходженням суб’єкта господарювання, у паперовій або е-формі (із використанням КЕП)
Підприємство у 2023 році отримало від засновника (селищної ради) автогрейдер вартістю 2 500 000 грн як внесок до статутного капіталу. Нараховано 400 000 грн амортизації, але дохід на суму амортизації не визнавався. Зараз засновник вирішив зменшити статутний капітал на вартість грейдера, перевівши цей внесок до додаткового капіталу. Які бухгалтерські проведення необхідно зробити та як вирішити питання з доходом, зокрема, за минулі періоди, що вплинуло на збитковість?
Як правильно розрахувати суму єдиного податку для платника IV групи та відобразити її в графах 6, 7, 8, 9, 10 розрахункової частини уточнюючої декларації, якщо земельна ділянка площею 2,178 га з нормативною грошовою оцінкою (НГО) 37448,58 грн/га, ставка податку 0,95% перебуває в оренді з 1 травня (8 місяців на рік)?